<style type="text/css"> .wpb_animate_when_almost_visible { opacity: 1; }</style>

Clienţi & Parteneri

Testimoniale

“Prin specificul obiectului nostru de activitate, trebuie să găsim în permanență soluții care să asigure un management cât mai eficient al evenimentelor pe care le organizăm. Am apelat la Fimasoft în primă fază pentru a crea o soluție software Event Management care să vină în sprijinul întregii echipe și care acum ne permite înregistrarea participanților și ne oferă posibilitatea de a raporta în timp real prezența acestora la eveniment.

Totodată, pentru simplificarea activităților și un control riguros al acestora, prin aplicația software de Registration and Tracking avem acum acces la situația fiecărei săli în parte, putem cu ușurință genera și citi coduri de bare (ID), personaliza invitații sau ecuasoane și crea rapoarte complexe pentru fiecare eveniment organizat în parte.

Fimasoft ne ajută să oferim partenerilor și clienților noștri servicii inovative prin utilizarea in business a noilor tehnologii aparute. Odată cu implementarea modulului Survey este acum posibilă și preluarea cu ușurință a feedbackurilor de la aceștia.”

Mihai Țecu
Director General, BBTR
La Expo Market Doraly aveam nevoie de monitorizarea accesului în parcare, care să ne ofere posibilitatea unor rapoarte în timp real cu scopul de a cunoaşte numărul exact de maşini care intră în parcare, pe anumite intervale orare/zile/judeţe.

Astfel am apelat la echipa Fima Soft care ne-a dezvoltat şi implementat o soluţie software, necesară businessului nostru, ce ne oferă o perspectivă reală a traficului prin recunoașterea automată cu o precizie de peste 99% a mașinilor intrate în parcare.

Echipa de implementare a dat dovada de profesionalism şi conostinţe solide în dezvoltarea unui soft perfect pliat nevoilor noastre, în realizarea rapoartelor predefinite.”

George Geru
Business Developer, Doraly
Unul din obiectivele importante pe care Libra Internet Bank l-a urmărit în strategia ultimilor ani a fost excelentă operaţională. Ne-am propus să folosim tehnologia pentru a oferi clienţilor noştri servicii mai bune şi mai rapide. De exemplu, deschidem contul în câteva minute şi procesăm operaţiuni 24/7.

Toate acestea au fost posibile prin implementarea soluţiei IBS furnizată de Fimasoft – o aplicaţie de management al proceselor şi al documentelor. Aplicaţia integrează o mare parte din procesele operaţionale ale băncii, de la deschiderea conturilor şi a cardurilor până la realizarea transferurilor interbancare şi la managementul reclamaţiilor la nivel de client.

Aplicaţia IBS a reprezentat fundaţia pe care s-a putut construi rapid, simplu şi eficient un produs cu adevărat inovativ pe piaţa din România – primul cont 100% online – www.libraonline.ro, produs dublu premiat în Gala premiilor eFinance şi a Galei No-cash, în primul an de la lansare.”

Alexandru Dionian
Director IT, Libra Internet Bank

Clienți și Parteneri

;